Thursday, July 8, 2010

:: Neraka Jenahak ::

Bloggy Love.

How are you?
Tak update lately coz tak de cite pun nak update.
Life is packed as usual.
With some classes yg pening nak kene attend.
But I love my Tuesday class.

Anyway.
Mr BF is leaving today.
Outstation lagi.
Tetiap minggu outstation.
Bosan la saya.
So malam ni berjimba dgn org utan.
Eh!

This morning dok cerita pasal neraka dgn Mr Congo.
Reminded me of a lawak makan diri dan makan hati dan segala2.
There was a day me and Mr BF was fighting.
Gado manja la u olls.
Both of us ni kasaq sket kalau melawak.
So I was saying something to him.
If am not mistaken I said that he will be my kayu api.
In hell when Qiyamat comes.
He looked at me dgn muka tanak kalah and said
“Hang kuajaq kan?
Nanti hang masuk neraka JENAHAK!!”
I was like.
WTF!!!
Haha.
LOL.
Jenahak tu ikan la bongoks!
Neraka tu jahanam!!
Hahahahahahahhahahahaa.
Aku gelak tak hengat.
Sampai muka tak berapa cerah dia tu jadi merah.
Hahaha.

Terus member tukar topic cakap
“Jom Makan!”

Hahaha.
Even at times u really get on my nerves.
But you never fail to make me laugh.
But this one laughter will never be forgotten till my last breath.
Hahaha NERAKA JENAHAK!

1 comments:

Akambobakemono said...

kojaq kata org utan...jgn duk ops ops all ye...jenahak..hahaha selamat bukan gelama or semilang...hahaha